Tuesday, May 7, 2013

Tudung kahwin & niqab untuk dijual


Saya nk let go beberapa items milik saya.. sbb pasnh saya dh xkan pkai dah.. Ada Items yg lum pkai lansung lagik such as inner pleated + niqab.. sbb ubah tema..hohoo


1. SHAWL PLEATED
Ramai yg bertanya pasal shawl nh..sbb lain cket kan..and ada yg tanya boleh tutup ke x boleh tutup tengkuk..Its depend on si pemakai tue. Nk buat gaya mcm mana pun xper..he..Seriously suka ssgt sbb pkai shawl nh dapat wat muka jadi bujur ..hihii..





Code: SHAWL PLEATED
Color kain: white
Beading: white + grey
Price: RM 75
Status: AVAILABLE




2. Inner pleated.. yg nh memang xpernah pkai..Yg nh pun dapat membujurkan wajah anda..achewah..





Code: INNER PLEATED
Color kain: white
Beading: white 
Price: RM 65
Status: AVAILABLE


3. Niqab

Yang nh pun xperna pkai sbb tukar tema..ingt nk wat arabian..xjadi plak...hehe




Code: NIQAB
Color kain: white
Beading: white 
Price: RM 40
Status: AVAILABLE


All prices are EXCLUDE postage (Tidak termasuk kos postage)

Boleh pm kt fesia88_fenila@yahoo.com if berminat... All are in very good condition :)
peace! :D

2 comments:

  1. cantek!! tp muke Sya mmg xseswai pkai shawl. org laen pkai cantek je Sya tgk. huhu

    BTW, Sya br foLLow cni. free, visit/foLLow Sya jugak ek
    sya-orked.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. he..saya lak ikut shawl tuh mcm mn.. klu bolat cket, mmg saya bising..glad that ader shawl pleated yg wat muka sy jd bujur...hihii..jap try follow awk jgk.. tq! :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...