Monday, October 10, 2011

outdoor photoshot..yeayy! :D




This entry is about outdoor photoshot..
Indoor photoshot is totally disaster due to lighting probs..*sigh
Plus,there's juz a few snaps form my sis during the majlis..
and u should also see my reaction when I saw en.tunang juz
which make me a little bit frustrated..*sob..sobb..waa~~


But, my pregnant sis offer me to take a shoot at the river..
So, here outdoor photoshot !! *yeay! :D

Sungai nih sebelah rumah jek..
And ada pic yg kt sg sekitar kg..
Mcm kt titi gantung ..




Pose comel..sayer suka!! :p


I love this pic most!! :D





The pic mean a lot to me..
COZ ADA PACAT NAIK KAKI!!!!!!aaarrrRRRR!!!!!
Wlpn naik kaki en.tunang, tp mmg sy jerit2 mcm histeria koet coz ketakutan yg sgt.
Plus en.tunang yg xhabis2 sakat dok tunjuk kununnya pacat naik kaki sy..*geramnyerr!


Dislike the face whenever I'm having big laugh..
Looks retarded! ngee..
But, I love the way he give the flowers to me..
* they called me LANGSUIR PINK!! coz bertenggek kt pokok besar nh..
And of course I wont upload the pic..SCARY laa plak tgk lama2!



Veil nh untuk dijual...
*btw, dh ada org beli..
Tp, i've lots more veil utk dijual..
nnt okeh update.. :)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...